14 lutego 2017 - Autor: magda
Bandera kolejny raz z MONTERIADĄ

W ciągu czterech dni, od 7 do 10 lutego stoisko MONTERIADY 2017 na targach BUDMA odwiedziły tłumy. Udział w wydarzeniu był unikalną okazją do tego, aby zobaczyć dobry montaż okien, drzwi, bram i osłon okiennych. Ilość uczestników tegorocznej MONTERIADY pokazuje, jak duże jest zapotrzebowanie na wiarygodną wiedzę w tym zakresie.

Podczas MONTERIADY 2017 działo się bardzo wiele. Codzienne, realizowane zgodnie z harmonogramem, interaktywne pokazy instalacji wyrobów stolarki budowlanej, rozmowy z ekspertami, spotkanie prasowe, wizyty klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” i dodatkowe atrakcje. To wszystko przyciągnęło nie tylko fachowców, na co dzień zajmujących się montażem, lecz również inwestorów poszukujących informacji na temat tego, jak powinny być zamontowane okna czy drzwi. Każdy z nich mógł obejrzeć montaż na żywo, a następnie porozmawiać z ekspertami, którzy odpowiadali na pytania uczestników.

W dniu 8 lutego na stoisku MONTERIADY odbyło się natomiast spotkanie prasowe, podczas którego zaprezentowano najnowsze dane z badań kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. W badaniu sprawdzono m.in. preferencje inwestorów w zakresie czynników wpływających na wybór stolarki budowlanej. Podczas spotkania omówiono również najnowsze działania Związku POiD, a po zakończeniu części merytorycznej przyszedł czas na nieformalne rozmowy w ramach networkingu.

Na BUDMIE nie mogło również zabraknąć młodych adeptów sztuki budowlanej z klas patronackich „DOBRY MONTAŻ” ze szkół w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu. Wraz z opiekunami oglądali oni pokazy i zwiedzali stoiska firm – Partnerów MONTERIADY 2017. W wydarzeniu uczestniczyli także Ambasadorzy kampanii „DOBRY MONTAŻ” – profesjonalni monterzy, którzy na co dzień zajmują się instalacją wyrobów stolarki budowlanej.

Dla osób, które nie mogły dotrzeć do Poznania, relację z wybranych montaży prezentowano online na fanpage’u akcji „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u. Zamieszczano tam również na bieżąco relacje zdjęciowe z wydarzenia. Zorganizowana przez Związek POiD MONTERIADA 2017 zakończyła się dużym sukcesem i pokazała, jak bardzo potrzebna jest promocja wiedzy w zakresie prawidłowej instalacji stolarki budowlanej.

 

 

 

 

***

Partnerzy MONTERIADY 2017 to: AIB (system montażu okien w strefie docieplenia budynku), ALUPLAST (montaż warstwowy okna), FAKRO (markizolety), Gerda (drzwi zewnętrzne inwestycyjne), Hörmann (brama garażowa), Klimas Wkręt-met (dostawca mocowań), Lahti PRO (odzież ochronna), Porta KMI Poland (drzwi wewnętrzne i ościeżnice PORTA FAST) oraz Stanley Black&Decker (dostawca narzędzi) i Soudal (dostawca uszczelnień).