1 czerwca 2017 - Autor: magda
Ruszyła kampania Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu wykreowana przez Banderę „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji”

1 czerwca wystartowała kampania informacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS): „Styropian Men – Gwiazdy Termoizolacji”. Głównymi bohaterami kampanii są cztery wykreowane postacie: Biały, Szary, Twardy oraz Wodoodporny.

Styropian to najpopularniejszy materiał termoizolacyjny wykorzystywany w budownictwie.  Dostępny w wielu odmianach o różnorodnych parametrach służy do ocieplania ścian zewnętrznych, podłóg, fundamentów i dachów. 60 lat stosowania styropianu potwierdziło jego wysoką skuteczność i długotrwałe zachowanie właściwości termicznych. Unikatowe cechy styropianu przybliża kampania informacyjna PSPS STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji.

Kampania powstała w myśl idei: „styropianu nie trzeba bronić, ponieważ broni się sam”. Dlatego to sam produkt, a dokładniej cztery jego personifikacje, zostały bohaterami akcji. Są to styropiany: Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy. Każda z postaci posiada unikatową osobowość oraz wizerunek, który został wykreowany w oparciu o zalety styropianu. – Tytułowe Gwiazdy Termoizolacji prezentują różne właściwości styropianu w nietypowej, ale łatwej do zapamiętania formie. Celem kampanii jest ocieplenie wizerunku styropianu, którego popularność stale rośnie – wyjaśnia Kamil Kiejna, prezes PSPS.

 

Bohaterów STYROPIAN.men będzie można w najbliższym czasie zobaczyć i usłyszeć w: filmach internetowych w serwisie YouTube, na reklamach internetowych oraz prasowych, w mediach społecznościowych oraz w rozgłośniach radiowych w całej Polsce.

 

Zapraszamy do śledzenia kampanii:

Strona kampanii: http://styropian.men

FanPage STYROPIAN.men: https://www.facebook.com/styropian.men

Kanał YouTube PSPS : https://www.youtube.com/channel/UC1ygeJtBRWn1E7wMjTOS8UQ